Аграрна Економіка 2023 Т. 16 № 1-2: 3-8

EXPERIENCE OF INTRODUCING THE TOOLS FOR DISTANCE TEACHING WORK AND STUDENTS’ LEARNING AT LVIV NATIONAL ENVIRONMENTAL UNIVERSITY

V. Snitynskiy, Doctor of Biology, Professor
ORCID ID: 0000-0002-2370-6351
I. Fediv, Candidate of Economic Sciences (PhD), Associate Professor
ORCID ID: 0000-0002-9589-0717
R. Fediv, Senior Lecturer
ORCID ID: 0000-0001-5276-1379
Lviv National Environmental University

https://doi.org/10.31734/agrarecon2023.01-02.003

АНОТАЦІЯ

Подано вичерпний огляд заходів, реалізованих Львівським національним університетом природокористування (ЛНУП) з 2020 по 2023 рік для покращання системи дистанційного навчання та навчання в умовах викликів, пов’язаних з пандемією COVID-19 та військовим вторгненням. Розглянуто обмеження, з якими стикаються адміністрація та викладачі університету при впровадженні дистанційного навчання, та обговорено методи, застосовувані для подолання цих перешкод. Проаналізовано конкретні заходи ЛНУП, зокрема відновлення та вдосконалення системи управління навчанням Moodle, використання ліцензійних продуктів Microsoft, впровадження електронного журналу, автоматизованої системи планування навчальних планів, створення електронної системи затвердження документів. Окреслено запровадження та практичні аспекти таких ініціатив в університеті.

Дослідження зосереджено на таких ключових поняттях, як дистанційне навчання, вища освіта, Labster (платформа віртуальної лабораторії), LNEU, Microsoft Teams (інструмент спільного спілкування), Moodle (платформа навчання з відкритим кодом) і віртуальна реальність. Досліджуючи ці сфери, стаття проливає світло на досвід і результати впровадження цих інструментів і технологій для дистанційного викладання та навчання у Львівському національному університеті природокористування.

Результати цього дослідження сприяють ширшому дискурсу про дистанційну освіту у закладах вищої освіти, пропонуючи розуміння стратегій, які використовує ЛНУП для забезпечення неперервності освіти в складних умовах. Аналіз досвіду університету та використання різноманітних цифрових інструментів дають цінні уроки та рекомендації для інших навчальних закладів, які стикаються із складнощами дистанційного навчання.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

дистанційне навчання, вища освіта, Labster, Microsoft Teams, Moodle, віртуальна реальність

ПОВНИЙ ТЕКСТ

ПОСИЛАННЯ

  1. Babushko, S., 2023. Challenges of Distance Learning in Higher Education [online] Available at: https://reposit.uni-sport.edu.ua. [Accessed 10 May 2023].
  2. Coursera. Enhance learning experience. Coursera for campus [online] Available at: https://www.coursera.org/campus/enhance-learning?utm_campaign=website&utm_content=corp-to-landing-for-campus&utm_medium=coursera&utm_source=header. [Accessed 10 May 2023].
  3. Kovalenko, S.O., Havii, V.M., Priplavko, S.O. and Loban, L.O., 2022. Distance Learning in Higher Education: Problems and Advantages. Psychological and Pedagogical Sciences, 1, p. 91–96 [online] Available at: http://lib.ndu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/2581/1/14.pdf. [Accessed 10 May 2023].
  4. Labster, 2023. How it works [online]. Available at: https://www.labster.com/how-it-works. [Accessed 10 May 2023].
  5. Microsoft, 2023. Building a Pathway to Success: Abraham Lincoln High School's Use of Microsoft Technology in Computer Science Education [online]. Available at: https://customers.microsoft.com/en-us/story/1619747525595260902-alhs-k12-edu-window-11-en-united-states. [Accessed 10 May 2023].
  6. Ministry of Education and Science of Ukraine. (2022, November 28). Labster Platform for Virtual Laboratories and Interactive Science Opens New Opportunities for Ukraine [online]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/news/platforma-labster-dlya-virtualnih-laboratorij-ta-interaktivnoyi-nauki-vidkrivaye-novi-mozhlivosti-dlya-ukrayini. [Accessed 10 May 2023].
  7. Moodle, 2023. Where Moodlers go to grow [online] Available at: https://moodle.com/community/. [Accessed 10 May 2023].
  8. Silenko, A.O. and Kruk, N.V., 2022. Distance Education: Alternative or Additional Opportunities to Traditional Education? Current Issues in Policy, 69, p. 94–100 [online] Available at: http://dspace.onua.edu.ua/handle/11300/18168. [Accessed 10 May 2023].
  9. Virtual Learning Environment of LNUP [online] Available at: https://moodle.lnup.edu.ua/. [Accessed 10 May 2023].
  10. Wong, J., 2022. The Impact of Online Learning on Education: A Comprehensive Review. International Journal of Educational Technology, 15(2), p. 45–62.